Počuli ste už niekedy o multitaskingovej nekonečnej ceruzke alebo o zápisníku z drte z jablkových šupiek?Ekologickou transformáciou prechádzajú aj firemné darčekové predmety.
Podľa najnovšej legislatívy totiž firmy musia znižovať ekologickú stopu aj v oblasti tzv. firemného merchu. Populárne sú napríklad poznámkové bloky s obálkou z kávových usadlín zo spoločnosti, ktorá ako prvá priniesla na slovenský trh katalóg ekologických produktov s presným vyčíslením uhlíkovej stopy jednotlivých reklamných predmetov.
Marcela Jedináková zisťovala viac v rozhovore s majiteľkou spoločnosti Dianou Hauerland.
🎧 Chcete si o tejto téme vypočuť viac?
Rozhovor o transformácii reklamných predmetov si môžete vypočuť priamo na webe Rádia Regina Západ 👉 Kliknite sem
Spoločnosti už nehľadajú len obyčajné reklamné predmety, ale produkty, ktoré odzrkadľujú hodnoty ich značky, sú ekologicky udržateľné, vydržia dlhšie a majú skutočnú pridanú hodnotu pre zákazníka.
Tento článok bol uverejnený na webe reginazapad.stvr.sk




